Bu gece 34 haftalık olucaz bebeğim 2 hafta önde gidiyo yabi 36 haftalık çok yorgunum heryerim agrıyo karnımın içleri aklınıza gelicek her yer agrıyo yürüyemiyorum hemen nefes nefese kalıyorum doğuma 39 gün kaldı bitek ben miyim böyle erken doğum tehlikemde var