Emrasf doktorum şeker yüklemesi yaptırman gerek dedi bende sabah erkenden açken gidip 25 tlydi galiba kayıt açtırdık. Sonra laboratuvara gidip kan verdim , doktorum bana 75mglık şeker yüklemesi istemişti o içeceği verdiler elmalı ( ben hiç öyle meyvesuyu , şekerli şeyler sevmem o yüzden çok ama çok zorlandım içerken) 10 dakika içinde içmen gerekiyor dediler ama benim 20 dakikayı buldu sürekli midem bulandı kusmamak için zor tuttum kendimi ama bitirdim şükür 1 saat donra tekrar kan verdim . 1 saat daha beklettiler yine kan verdim ama o arada hep tansiyonum düştü midem bulanmaya devam etti, hiç kıpırdayamadım da her an kusucak gibi hissediyordum . ( ama o tar içecekleri sevenler için problem olmuyor )
ertesi günde sonuçlarım çıkmıştı temizdi hatta şekerim düşük bile çıktı :))