Kizlar beni postlardan bilen bilir bugun 40+4 oldum..dünde doktordaydm..suni sanci verelm dedi razilasmadik…şimdi sol tarafdan belmden bi agri tutmuş ama aadece sol tarafda var …bebek toplanb duruyo karnmda …dogum sancisi oldugunu nasil anlarim..hem dogum sancisi olsa belimin her tarafinda olmazmi? Nolur yardm…boyle bobreym agryor gibi bir agri var ya anlyamadm