Gd1992 Kızlar 11+2 haftalıkkn gtsem ıkılı tarama ıcın uygun bır tarıhmı yaparlar mı o haftada . Yksa erken mi ona gore randevu alıcam
Mine_Nur123 Gd1992 zaten ikili tarama 11-14 hafta arası yapılıyor bende şimdi gidicem hazırlanıp benimde 11+3 haftalık
buseyusuf27 Gd1992 devlet bazıları yapmıyor ıkılı tarama özel yapıyor canm devlete sor ıstersen arayıp bosuna hastaneye gtme yapmıyorlarsa özelde yaptırırsın 11-13 hafta arası ıkılı tarama yapılıyor 16-20 arası da üçlü tarama
Eylem02 Bende geçen hafta 11+3 de gittim 2 li taramayı yaptırdım canım, özelde yaptırdım ben devlet yapıyor mu o hafta içerisinde bilmiyorum ama
26_26_26ggg Eylem02 canım bende özele gidiyorum bayramdan sonra ikili taramam var ekstra bir ücret çıkarıyorlarmı yani muayene ücreti dışında
Gd1992 Canm ben zaten devlete gıtmıyorum özele gıdıyorum . Ama acaba 11+2 haftalık erken mi dıye dusndm oyuzden sordm
Eylem02 26_26_26ggg canım muane dışında ekstra ikili teste 50 TL aldılar bizden, ama hastaneden hastaneye değişiyormuş ikili test fiyatları,
35ebrar35 26_26_26ggg canmm bnm 10 hafta 5 gunluktu bugun tam 12 hafta olduk yaptirdim ben once doktora cikyim muayne ucreti almadi ikili icin 35 tl aldi birde kan tahlili istedi onada 150 tl istediler
zeome 12 + ortalarda gidin hem cinsiyetine bakılır hemde test ıcın kan verırsınız daha mantıklı ben öyle yapmıstım
Babyy1S Gd1992 12hafta daha net çıkıyor diyorlar benim doktor 12.haftaya verdi randevu hem tahminde bulunur belki cinsiyet icin 🥰