Bsraskmn ben de internetten bilemedim hangi beden alacağımı çarşıdan aldım nbb emzirme sütyeni 45 tl, şimdi de doğumdan sonra da kullanırım dedim, cup lı olsun istedim ucu belli etmesin diye ama aşırı pişman oldum, çok rahatsız etti. Dün hepsiburada dan sipariş verdim özel cup lı yazıyordu yorumlar da iyiydi bakalım tutturmuşumdur inşallah bu sefer