Kızlar 37+5 oldum. Dünden belli kasıklarıma ağrı giriyor. Böyle adet olacakmışım ama olamıyormusum gibi. Bide afedersiniz ishal gibiyim. Sürekli tuvalette yaşıyorum. Bebeğim de aşırı toplanıyor ve o toplandıkça canım çok acıyor. Çözemedim ilk gebeliğim bide cuma günü kontrolüm 🤔😘