Pinkyellow Nurcn benim hamile kalınca daha da arttı akintilarim hatta çok afedersin sulu gibi geliyor bende bugün turnusol ped alıp denicem canım 😣
UrasEgeninannesi Nurcn Vücutta salgılanan hamilelik hormonlarından kaynaklı canım normal endişelenme. Yine de muayene ye gidince hekimine söyleyebilirsin 😊
Yaseminakkoyunk Nurcn hamilelikte hormanlardan salgılanan bir akıntı o. Fazla oluşu da bazı zamanlarda normaldir ilk zamanlarda hep olursun sonra hafifler tekrar başlar bu doğuma kadar devam eder korkulacak birşey yok iyi birşey 🥰
Btl_89 Nurcn o normalmiş kuzum rengi yeşile yada sarıya dönerse enfeksiyon olabilirmiş bende seni var 13 haftalığız
caglanurr Valla canım bendede geliyor sürekli adet oldum sanıp tuvalete koşuyorum normalmi değilmi bilmiyorum ama hamile olduğumdan beri var
Dmlh Beyaz ve kokusuz akintiysa normal ben 9. Ayimdayim en başından beri benimle bu akıntı son zamanlarda artarak hatta :)
Babyy1S Nurcn beyaz kokusuz sa normal 10haftaligim hep beyaz geliyor sarı yeşil gelmesinde gerisi onemli değil