Benim gebe oldugumu ögrenmem çok degişikti aslında. Heralde 10tane test yaptım hç birinde çift çizgi çıkmadı sonra adet oldum. Adetim 1hafta sürdü. Sonra doktora gittim artık dayanamadım ve ilk gittigimde hamilelik yok demişti😢😢. Bir hafta sonra gel dedi. Sonra gittim ve 5haftalık hamile oldugumu ögrendim😍😍