kizlar ferrum hausmann kan ilacını günde 2 kez içenler var mı benim gibi? Kanım 14 olmasına rağmen 2 kez icirtiyor Dr ve bu sabah burnum kanadı Dr a soledigimde ilactan dolayı değildir o dedi .. günde 2 çok degilmi sizcede herkes 1 mi içiyor acaba çok sağolun şimdiden🙋😇