Sinemakts Kızlar ilk düşüğümden sonra hamile kaldım bugun ilk defa doktora geldim dua edin kalp atışını duyalım sağlıklı oldugunu duyalım çok korkuyorum 🤲🏻😔
ozge76 Sinemakts kaç haftalıksın canım bende düşük yaptım ve sonra hamile kaldım 5 haftalığız biz siz kaç haftalıksınız
Btl_89 Sinemakts duyarsın inşallah kalp atışını kuzum benimde bir düştüğüm vardı kalbi durmuştu şimdi 13 haftalığız bin şükür herşey yolunda şeninde öyle olacak
MucizeBirKalp bende 8 ay önce bir kayıp yaşadım ve simdi kalp atisini duymak icin bekliyorum.. ilk kontrol için 6 7. Haftadan öncesi anlamsiz diye gitmekten vazgeçtim bakalimmm. Gidip mutlu çıkmak istiyorum nasipse 🙏
Sinemakts 6+3 cok şükür rabbime kalbinin attıgını gördüm sağlıklı dedi ama daha kalp sesı net değil dıye duyamadım 🤲🏻😍
ozgei Sinemakts cok şükür canım cok sevindim darısı başıma benim de kaybim var cok korkuyorum daha 4+6yız