Aysenur-26 Merhaba kızlar 2 aylık hamileyim karnım ne zaman belli olmaya başlar sizinkiler ne zaman belli oldu
1989-- Aysenur-26 15 haftalikken falan cikmaya basladi is yerinde saklayamiyordum artık gören hayirli olsun diyordu 😄🙈
Eda06 Aysenur-26 benimki 7. Ay sonunda büyümeye başladı 😂 o yüzden kendimi şanslı hissediyorum karnım büyüdükçe uyuyamıyorum nefes alamıyorum ve özgür hareket edemiyorum dua et geç büyüsün 🥳🥳
spiker_anne Aysenur-26 15 haftalikken vardi benimde hamile oldugum belliydi ama tabi şişkinliğin de etkisi oluyor sonra zaten iyice cikmisti karnim aaahhh özledim o günleri ❤🌸
1989-- Aysenur-26 teşekkür ederim ,🥰🥰 sizinde hayirli olsun minnik fasulyeniz saglicakla kucaginiza alin inşallah
Brokoli 15 te falan ayva gobegi gibi cikmisti 18 de az once cok yemek yemisim gibi gorunuyordum haftamda bir gunde tostoparlak bi hamile gobegim oldu. esim bi gunlugune anneme birakti beni, memleketteydik. ertesi gun almaya geldiginde bakakaldi. bi gun once yoktu cunku, bi gun sonra artik her gorenin hamile oldugumu anlayacagi kadar hamile karniydi 😅
cutemom95 15-16 gibi çıkmıştı. Ama ben en hızlı kilomu da o sıralar aldığım için göbek mi bebek mi anlayamamıştım.