Kizlar merhaba. 27 haftalık hamileyim. Doktorum idrar kültürü istedi benden. Bugun hastaneye teslim edecegim. Iki kap verildi. Sekreter önce hangisine yapılacağına gosterdi. Hemen ardindan da diger kaba yapılacağını söyedi. Bende öyle yaptım. Acaba dogru mu yaptim bilmiyorum. Aranızda bu konuda hakkinda bilgi sahibi olan var mi acaba.