Kızlar benim sorum üstüne görme dediğimiz olayı yaşayan arkadaşlara ; +belirtiler yaşamışmıydınız , (adet belirtisi yada o ay ilkndefa oldu dediğiniz belirtiler)
mesela benim şuan kesik lekelenmelerim var (normalde adetim ilk işaretle gelir zaten ama devam ediceğni kasık hareketlenmelerimden anlarım belim ağrır.)
bunun gibi ayrıntılardan bahsede bilirmisimiz kızlar çok teşekkür ederim uzun oldu kusuruma bakmayın🙈🤗