Ozgebas0661 yanı bu haftalarda yanılma payı çok yüksek olmasada doktorun o an ki dalgınlığı veya yanlış görmesi yanlisa tahmine yol açabilir. Genelikte Erkek deniliyorsa çok fazla yanılma payı olmuyor. o haftalarda doktor artık organla kordonu herhalde ayırabilir🙂 Ama ona rağmen malesef hala günümüzde çok fazla yanılmalar oluyor. O yüzden en doğrusu detayli ultrasonu beklemek.
Ben memleketteysen dr gittiğimde 12 haftamda dr kız gibi geldi bana ama dedi sanki sormuşum gibi. Doktoru hiccc ciddiye almamıştım. Cunku o haftalarda organ o kadar belirsiz oluyor ki☺️ Sonucta 16 haftamda oğlum olacağını öğrendim. Emindik. Detayli ultrasonda teyit etti😊