Kizlaar biz bugün 36+3 olduk ve ilk yalanci sancılarım geldi 🙆 yürüyüşe çıkmıştık sancı geldiği anlar yuruyemedim resmen hiç bilmiyordum bu duyguyu yaşamış oldum.Sancilaninca idrak ettim doğumunun yakın olduğunu 😂😂 hiç doğum yapacakmisim gibi hissetmiyordum ama iş ciddiymis anladım ama güzel bir his bir anlık aksiyon yaşadık acaba geliyor mu diye ne dualarr ne dualarr 😄😂 sizde sancı durumlari nasıl Haziran hamişleri 🌠 benimki mi geç 33 de felan sancısı gelen varmış