Ireemm_ Arkadaşlar ben 39 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve az önce kanamam oldu sizce normal bi durum mu bu
Sedatrk Ireemm_ doğum zamanın yakın zaten nişanın gelmiş olabilir ben olsam beklemeden doktora giderdim
Masmavihayaller12 Ireemm_ nişanınız gelmiş doğum başlayabilir de belki de bi kaç gün sonra olabilir sancılarınızı takip edin eğer artarsa hastaneye gidin
Ireemm_ Rabia95 şuan da pek bi ağrı hissetmiyorum adet sancısı gibi bi ağrı var bende pek bisey anlamadim
Ireemm_ Esensena yok hayır çok fazla yoğun değil iç çamaşırımda biraz pıhtı gibi bisey var idrarimi yaparken de işte adet kanı gibi geldi
Gamzex Nişanınız gelmiş büyük ihtimalle, kanama çoğalmadığı sürece sıkıntı yok. Kanamanız artarsa mutlaka en yakın acile gidin. Çoğalmazsa sancılarınızı bekleyin hastane de boşa beklememiş olursunuz:) Hayırlı doğumlar
Gamzex Ireemm_ Evet geldikten genelde 2 gün içinde en geç 1 hafta içinde doğum oluyor. Benim nişanım geldikten 12-13 saat sonra suyum gelmişti
Pelin0909 Canım senin sabah ilk işin hastaneye gitmek olsun bence senin açılMan baslamiş o kanda onun kanaması sakın bekleme sancılarim çoğalsın öyle gideyim diye