Nereden başlasam 😊
hamile olduğumu öğrendikten sonra ilk doktor muayenemde doktora ben Normal Doğum yapamam sezaryen istiyorum dedim ☺️Hani vardır ya hastane fobisi olan iğneden bile korkan .. tam o kişi benim işte 😊 doktor bunları konuşmak için erken dedi 😊hamileliğim 9 ay aşırı mide bulantısı , halsizlik , sürekli erken Doğum tehlikesiyle geçti .sürekli yattım . 34. Haftamda açılmam oldu ve hemen hastaneye yatırdılar neyseki kızım durdu hemen gelmedi 👼🏻 Bu süreçte doktor değiştirmek zorunda kaldım doktor takviminden yorumları okudum. İZmirde Araştırdım çok tatlı bir doktora tanıştım. Yorumlarda hep benim gibi düşünen ve normal Doğum yapmış bir sürü hamile vardı. Doktor beni konuşmalarıyla o kadar çok rahatlattı ve cesaretlendirdi ki artık yavaş yavaş yapabilirim herhalde demeye başladım .Son bir hafta sadece sürekli merdiven inip çıktım. Hiç düzenli yürüyüş yapamadım.Bir akşam hafif ağrım oldu önemsemedik .. artık 40+0 olmuşum. Gece 3 oldu eşime ben üşüttüm sanırım karnım ağrıyor dedim lavaboya gittiğimde suyum gelmeye başladı ama kontrol edemiyorum yani devamlı geliyor doktoru aradım sağolsun hemen açtı . Hastaneye geçmemi söyledi. O kadar korkan ben; o gün içimde bir mutluluk , bir huzur , bir rahatlık , hiç endişem olmadan gayet mutlu bir şekilde gittim 😊 arada ağrı geliyor ama şiddetli değildi hastaneye gittiğimde gece saat 4 tü açılmam 3 cm olmuş. ebe bak ben genelde herkesi sezaryene yönlendiririm bebek çok güzel baskı yapıyor sen öğlen 12 gibi Doğum yaparsın dedi neyse odaya geçtim benim hala keyfim yerinde pilates topu ile egzersiz yapıyorum evet sancı var ama bastırmadı sonra saat 6 ya geldi artık bastırmaya başladı ama düzenli geliyor bir süre sancım oluyor geçiyordu tekrar kontrol ettiler 5 cm .. sonra sabah saat 7 buçuk - 8 gibi 7 cm olmuş hadi dediler Doğuma 😊 doktorum geldi tabi yani doktor bence çok çok önemli . Bana o kadar güzel davrandı ki hadi camım sen yaparsın az kaldı bitanem falan derken 8:20 de Doğum odasına girdim 8:33 te kızım dünyaya geldi . Kızım şuan 18 aylık .. ve ikiz kardeşleri olacak 😊 biraz yaşları yakın oldu ama birlikte kardeş kardeş büyürler 🥰 bazen ikizi bile normal Doğum yapabilir miyim diye düşünmüyor değilim 😁🥰Doğum yapacak tatlış annelerle paylaşmak istedim . Allahım hepinize kolay , sağlıklı Doğum nasip etsin .. bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻😊🥰****