Merhaba kızlar, 38+5 günlük olduk ve kızım hala gelmiyor 😞 Hep forumdan paylaşımları izliyordum, amma bu gün kayıt oldum ve bu ilk paylaşımım. Size sorum : Doğumun başlaması, sancının gelmesi için ne yapa bilirim? Belki de çok sabırsızım bilmiyorum 😣🙄 ( Bu arada ben Azərbaycandan, Bakü’denim. Bildiyim kadarıyla türkçe yazmaya çalışdım 🤗)