fundaezgii Herkese merhaba arkadaşlar bugün 38+5 doğum yaptım.. Öncelikle doğumdan asla korkmayın o kadar özel ve güzel bi duyguki herşeye değer olduğunu anlıyosunuz asla korkuttukları gibi değil burda o kadar çok doğum hikayesi okudumki kendimi hep en pozitifine hazırladım. Benim bebeğim tersti dönmedi kendimde sezeryan istiyordum ve ikisi birden pekişince bugüne gün aldık. Sabah geldim arkadaşlar yatışım yapıldı önlüğümü giydim damar yolum açıldı heyecanlıydım beni aldılar ameliyathaneye götürdüler stresliyim hafif bi korku endişe hepsi var çünkü ne yaşıyacağınızı bilmiyorsunuz ameliyathaneye girdim 3 kişi beni bekliyordu ve aşırı pozitiflerdi beni hazırladılar anestezi uzmanı geldi uyuşturdu ve asla hissetmedim iğneyi bile o kadar hafiftiki 10 dakika içinde uyuşuyorsunuz sonra doktorum geldi pozitif enerjisiyle başladı ben hiç birsey hissetmiyorum tabi sohbet ediyoruz çekiştirmeleri anlıyosunuz ama asla acı yok sonra oğlum çıktı onu gördüm dünyalar benim oldu inanın🙏🏻❤️ Hafif bulantım ve tansiyon düsüklüğüm oldu ama bence cok normal beklediğim şeylerdi damar yolundan ilaç verdiler geçti 40 dakikada bitti çıktım girdiğim gibiydim arkadaşlar gerçekten herkes ne kadar çabuk sanki ameliyat olmamıssın gibi maşallah dedi uyuşukluğum gectikce agrım oldu iki ağrı kesici aldım ve hiç ağrım kalmadı denicek kadar az inanın kalktım yürüdüm asla abartıldığı gibi yürüyemedim edemedim değil gayet dik duruyor ve yürüyorum çok şükür.. 🙏🏻 Bebeğim hemen emdi sütüm hemen geldi beni en çok mutlu eden şeyler bunlar oldu sezeryanda hep geç gelir derlerdi alakası yok inanın .. dünyanın en güzel hissi aranızdaki o bağ ve kavuşma allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻❤️ 38+5 2340 gr 47 cm doğdu çok şükür gayet iyi sağlıklı, kilosu bana göre az ama bol bol emziriyorum inşallah çabucak toparlar 🙏🏻 Hepinize güzel doğumlar diliyorum 😘
Dunyam28 fundaezgii Ne kadr güzel bir doğum hikayesi maşallah sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz 🥰Tansiyon düşüklüğü çok sarstı mi doğum sırasında ve dikilirken de ayık miydiniz acaba 🥰
Kbrsydn fundaezgii ne güzel 😍 Rabbim evladını bağışlasın inşallah darısı başımıza benim ikinci aslında ama yine bi korku var içimde
Sngl_irem fundaezgii darısı başımıza artık rabbim uzun ömürler versin benimde 2.çok heyecanlıyım korkum asla olmadı ilkimdede yine yok bünyemde çabuk toparlanıyor maşallah 13 günüm kaldı❤️
fundaezgii Dunyam28 tansiyonun düştüğünü anlıyosunuz ama o sırada kolunuzdan ilaç veriyolar hemen düzeliyorsunuz, sadece bebek çıkarken sarsılıyorsunuz oda çok normal asla korkutmasın hafif 🌸
fundaezgii Kbrsydn aminn inşallah 🙏🏻 Hiç korkmayın diğerinden daha da güzel geçer inşallah 🙏🏻❤️ Düsünün ben sabah ameliyat oldum şuan burdayım ve gayet iyiyim öyle düşünün 😊
Supperrmom Rabbim analı babalı büyütsün, yavrunuzu size bağışlasın. O kadar güzel yazmışsınız ki, cumartesi sezeryan olacağım, okuduktan sonra motive oldum bende. Allah razı olsun 🥰