rkykaraa Kizlar 2 haftadir ayaklarımda asiri sislik var ozellikle bileklerinde baya şişlik var tuz tüketmiyorum suyuda bol iciyorum gecen hafta doktor test yaptı gebelik zehirlenmesi icin onda da bisey çıkmadı ama 2 gündür ayak parmagim ve ust bölgede gergin sekilde şiş. Boyle olan varmi bu arada 38+4 haftalık hamileyim buda resmi https://imgyukle.com/i/yR2hvj