Zumree1 Kizlar yeni dogan bebeginize hangi emziklerinizden verdiniz yada aldiniz kesinlikle emzik vermeyi dusunuyorum hangisini tavsiye edersiniz acaba
denizimsi18 Zumree1 canım ben philips avent ultra air aldım çok övüyorlar bende mutlaka düşünüyorum emzik vermeyi verme diyenleri de asla dinlemiycegim vermeyenler çoğu pişman (ÇEVREMDEKİLER) herkesin kendi kararı şimdi gelip verme falan yazmasınlar 😌☺️
SedaGnS27 Valla bende verme taraftarıyım ve vercem hastane cantama bile koydum 😁 çeşit çeşit emzik aldık hangisini severse onu emsin malum emzigi de kolay kolay tutmuyorlar sen iki üç tane farklı çeşit emzik al derim ben 😉😉
Dunyam28 Ben philips avent ultra air aldım çok iyi diyorlar.Philips kalitesine güveniyorum ama bakalım.