nensimm 5+2 günlük olduk bel ağrısı ve bacak ağrısı oluyor ara ara Daha önceden 3 düşük yaşadım ikisi boş gebelikti Korkuyorum 😞perşembe kalp atışı için randevu verdi inşallah bu sefer duyarım ❤️❤️❤️
Blcns nensimm ben 7. Haftada duymuştum sıkıntı yapma kendine. İnşallah bu sefer sağ Salim alırsın kucağına. Bel ağrısından kıvranıyorum şu bir kaç haftadır mahvoldum. Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin bana da 😒😞
Meriwa nensimm hamile olduğumu o bel ağrısından anladı bizim ailenin büyükleri 😄 sol bacagıma vuruyodu bide erkek dediler erkek geliyo ama 28 deyim hala o ağrı ara ara yokluyo canm dinlenceksin bol bol