Ya kızlar çok ağrım var şu saat oldu vajinamda resmen batma var. Şuan 29 haftaligim bu ay başladı bu ağrı. Özellikle geceleri çok fazla oluyor neyden sebep olabilir acaba . Yatarken sıkıntı yok ama ayağa kalkınca yürüyemiyorum.. aynı sekilde olan kimse var mı acaba 😔