Sweetie Maşallah ilk 3 ayım da şu an da da sıkıntım olmadı hiç güzel yedim baya yedim yani günde yarım dilim ekmek yemezken 2 3 yiyodum😂 şuan o kadar değil ama tabi ne kadar normal yesem yıllardır almadığım kiloları hamilelik de alicam ne diyelim inşallah veririz🤗