sibelll58 36+4 haftalık hamileyim benim 10 15 gündür ayaklarımda şişme var ve sağ kolumda uyuşma moralim çok bozuluyor baktıkça ağlayasım geliyordu doktor tuzu azalt dogumdan sonra geçecek diyor ama ben tuzlu yiyen biri değilim yani açıkçası yapacak birşey yok kendimce önlemler aldım yatarken ayaklarımın altına yastik koyuyorum öyle uyuyorum o beni çok rahatlattı eşime masaj yaptırıyorum çok bastırmadan ve sıcak suyla el ayağımı yıkamıyorum oda iyi geldi ama ev işi hiç yaramıyor sürekli ayakta kalınca daha çok şişiyor ev işinide dinlene dinlene yapıyorum kendimce basit önlemler psikolojik mi bilmiyorum ama bana iyi geldi sanki sismesi durdu yada yavasladi