Merveacar Merhabalar yarin devlet hastanesi kadin dogum da randevum var orasi yanimda eşimle girmeme odaya izin vermiyo fakat yarin kiz kardesim benimle gelse sizce alirlar mi bu korona falan sıkıntı derler mi acaba Yada normalde aliyolarmi yakınını bilemedim
Miniminikuss Merveacar devlette almamıslardı kuzum özele gctım Korona dan dolayı artık kimseyi almıyorlar muayenedyken
Masmavihayaller12 Özelde istediğin kişiyi alıyorlar ama devlette kimseyi almıyorlar korona olmadan öncede böyleydi
MinnakLiva Masmavihayaller12 artık bazı özellerde almıyor böylesi daha iyi tabiki ben eşimi götürmüyorum korkudan hastaneye