Merhaba arkadaslar. Ilk hamileligim, 8 haftalik hamileyim. Iç camasirimda bi islaklik hissedip baktim hafif kahverengi pembemsi bi akinti gelmiş. Fakat lekelenme uzun surmedi kesildi. Cok korktum. Agrim yada sancim yok ani bir harekette yapmadim. Sizce normal bir durum mu ? Aranızda bu durumu yaşayan var mi ?