Kizlar dün sormuştum bugün 39. Gün gecikme olalali 9. Gün yaklaşık 3 yada 4 saat önce kahve akıntıyla karışık birsey gelmiş farkettim adet oluyorum sandım ama henüz adet kanamasına dönmedi adet sancım yok sadece hafif bel ağrım var peceteye silsemde peçeteye akıntı gelmiyo kahve leke yada kan Kendi elimle kontrol ettiğimde sulu bı şekilde yine kahvemsi az geliyo anlayamıyorum böyle bişey yaşayan varmi üstüne görme yada yerlesme olabilirmi acaba yada korkuyorum acaba vardı da düşük mü olucak diye adete dönse dönerdi diye düşünüyorum çünkü benim adetim direk başlar yada leke gelse bile bı saat sonra yoğunlasir peceteye silsem kırmızı kan az az bulasir yardımcı olun çok kafam karıştı artık