GamzeIlhan Merhabalar anne ve anne adayları ☺ Biz 16+3 teyiz ara ara kasılmalar olsada güzel bir yolculuk yapıyoruz kızçem’le 😊sizler nasılsınız ve ne durumdasınız acaba 😊
biiiidamla Canm 16+3 de aralık mı oluyor o zaman benim hesabım yanlış ben 6+3 üm ben aralık diye hesapladım kendi doğumumu 🤔
GamzeIlhan biiiidamla ben hamile kaldığım ay için aralık dedim canım yanlış anlaşılma olmasın kızçem’in doğumu eylül ayı inş ☺
3melekannesi Elifhsn hayır bnde 16+3üm eylül e geliyo doğum hatta bnmki 10 u gibi olcak sezaryen olduğum için
Elifhsn 3melekannesi e madem öyle arkadaşında eylüldür ozaman aralık yazmş ama 🤔 bence aralıkta hamile kaldı onu demiş biz yanlş anladık 🤭
Elifhsn GamzeIlhan kusura bakma canım aralık doğumlu sandık bi an 🤭 bende aralık aynda hamile kaldm ordan hemen aklma geldi😊
3melekannesi GamzeIlhan toplandığını hissediyorum sadece sık sık sertleşiyo karnımın sağ tarafı onun dışında hareket hissetmiyorum😒
Elifhsn GamzeIlhan bak şuan düşüne durdum sana 25 eylül demişse eğer ve benim 17+5 nasıl 15 eylül gbi oluyo ozaman benim🤔
Elifhsn GamzeIlhan aslnda aramıZda pek yokmuş ki iki hafta gbi bişey var aynı ayın bebişleri yavrularımız😊
Elifhsn GamzeIlhan anlarsın sende ufak bişey zaten Şuan ki hissettiklerimiz 😊 büyüdükçe iyi hissetcez inşallah