krktasnihal90 Kilolu hamile kalmıştım zaten. Doktorum çok ciddi uyarınca ben de dikkat ettim. Karbonhidrat abur cubur nerdeyse hiç tüketmedim. Ilk aylarda zaten cok midem bulandığı için birşey yiyemedim. Kiloda verdim. Sonrasinda da bol su tüketip yediklerime dikkat ettim. 🍀