Gizemertn Sabah yavruma erkende olsa kavuşacam allahtan dualarınızı mübarek gecede bolca bekliyorum 💕🙏 tek başıma bir anneyim yalnızım yalnız girip yalnız çıkıcam allahtan sabır kuvvet dileyin
bukleliana Gizemertn Allah yardımcınız olsun. İnşallah kolayca ve sağlıkla doğum yaparsınız. Benim de perşembe sezeryan olacak sanırım. Yarın belli olacak 😊 40+0 oluyoruz yarın.
Esilamiram Gizemertn Rabbim yar ve yardımcın olsun saglikla gelsin yavrun insallah iyi gecer dogumun🙏
Nilyusufum Sag salim hayirli dogumlar dilerim yavrunuza saglikla kavusun insallah 😘 cuma gunu de benim sabahtan doğumum var nasipse 🤗