hifaeslem umutlanma tabiki herkeste bir olmaz ama benim adetime 5 6 gün varken kan da 37 olarak çıktı evdeki testlerde ilk yaptığımda silik çıktı sonra yaptığım iki tanesinde yoktu ikinci çizgi emin olmak için çok heveslenmeden hemen gidip kan vermelisin