hifaeslem Kızlar reglime 4 gün var dayanamayıp test yaptım öyle sıkışık idrarla da degil ama ilk 2 dkkada silik çizgi çıktı sizce hamilemiyimm lütfen bişeyler söyleyin
Sermec27 hifaeslem testi görsek daha iyi olur ama benım oğlumda da adete 4 gun kala silik cızgı cıkmıştı 2 dakıka da inşallah hamılesındır 🙏
MiraysMom hifaeslem genelde silik çizgide hamilelik pozitif oluyor ki adet gününden önce yaptığınız için silik çıkmıştır inşallah hamilesinizdir
meltemustafa hifaeslem Yarın erken olanlardan yap bakalım canım beta hcg çok hızlı yükseliyo yarın daha net çıkar sonuç ama silikse büyük ihtimal bebiş geliyor 💛
Sermec27 hifaeslem Google den hızlı resim yükle yaz oraya fotoyu yükle url yi kopyala buraya yapıstır canım ama 2 dakıka da cıktıysa çizgi inşallah hamılesındır 🙏
hifaeslem Yapamadım ya sizlerinde görmenizi isterdim okdr çok istiyorum ki acaba yanlısı mı görüyorum diye düşünüyorum
hifaeslem Ayy inşallah 2 yıldır bu günü bekliyoruz rabbim bu gecenin hürmetine isteyen herkese nasip etsin bizede inşallah
Busracmm_ hifaeslem Bizde 1.yıl sonra nasip oldu inşallah bu mübarek gece hürmetine Hamiş’sindir canım dualarmdasın🤲🏼☺️
hifaeslem Çok silik olunca umutlanmak istemedim ama okadr çok test yaptım ki ilk defa böyle hemen çıktı normlde kaldıkça çıkar
Hlse hifaeslem google img yukle yaz ordan resmi yukle sonra resmin altinda yaziyo kohala buraya yapistir