Fatma93 bana da aynı yorumu yaptı doktorum. 12. Haftada erkeğe benziyor ama kesin demiyorum dedi. Şuan 16 haftam bitti bugün kontrole gidecektim ama doktorum izinliymiş yarına kaldı çok heyecanlıyım inşallah değişmez yani yanılmamıştır doktorum🤲 İki kızım var bi de erkek istiyor insan hayırlısıyla inşallah