MercimekVeaAnnesi merhaba, ben mecburi sezaryen oldum dogumdan sonra yumurtalığımda 2 adet buyuk kist farkedildi ve onlarla beraber sol yumurtaligimda alindi. ve acikcasi hicbir zorluğu yok zaten bebek icin kesi oluyor agri ayni agri ki kafaya takmayin ben ertesi gun egilip kalkabildim. taburcu olunca evi silip supurdum bebegime 2. geceden itibaren tek baktim.
tek sorun ilk gece. onu atlatirsaniz her seu cok guzel olacak