Aysegul7 benim zaten 28 haftadan sonra adet sancısı gibi vurup geçen ağrılarım oluyodu. Adet olucağını anlarsın ya hani hafif hafif kasık ağrısı aynen öyle 🤭ama 33+6 da bi vurdu o ağrı ve 2 saat aralıksız geçmedi ve minik tırtılım çok hareketliydi doktorum nst istedi açıklığa bakıldı ve idrar testi istemişti canım. Ebenin dediği kadarıyla bebek doğum kanalına girmek için baskı yapıyo o yüzden bu kadar uzun sürdü demişti. Ertesi doktor kontrolüm vardı ve doktorum da onayladı artık yüzünü göremiyoruz hanımcığın doğum kanalına girmeye çalışıyo 🙈seninde büyük bi ihtimal yalancı kasılmaların başladı 🤗