Tip2 Diyabet ve hipertansiyon hastasıyım ve 4 gün önce gebe olduğumu öğrendim.. plansız bir gebelik oldu.. Büyük korkularım ve endişelerim var, Gebeliği son aylarına gelen ya da tecrübeli kişilerden öneriler bekliyorum.. yarın iç hastalıkları kontrolüm var, sonrasında kadın doğum uzmanına gideceğim.. bakalım neler diyecekler..