Nerden baslasam ki.. Esimle 5 yil konustuktan sonra evlendim yasiminda gectigini dusunerek hemen cocuk yapmak istedik rabbimde verdi evlendikten 10 gun sonra gebe kalmisim.. Adetim duzensizdi zaten yine hasta olmadim aman diodum hep boyle hemen hamile kalmam ki.. beni her goren cok cirkinlestin sen hamilesin diodu hastaneye gitmeye karar verdm doktor kese var dedi git kan ver. Kese ne diodum kendi kendime doktora sormadim bile. Esim ozel doktora gidelm dedi ozel doktor kese var bes haftalik gebesiniz dedi inanamadm iki hafta sonra kalp atisini dinleyelm dedi dunyalar bizim oldu. Gelelim hamilelige hic midem bulanmadi basim donmedi cok iyi gecti hamileligm ama hep uzuldum hep agladm hamileligm boyunca hamile gbi hissetmiodm kendimi ama stresli hamileligm vardi. 30. Haftada esim beni uzdu yine bende sancilar basladi deli gibi kivraniodm acil devlet hast gittik ben ozele takipliydm normalde. Cok sert mudahale ettiler gece yattim agladim hep ertesi gun bebegin suyu az dediler bebegi alcaz dediler hemen doktorumu aradik gelin dedi apar topar devletten ciktim kendi doktrm suyun iyi dedi sknti gormedi ben hep agladim bu surede tabiki devlet hastanesini o doktorlari hic unutmycam allaha havale ettim. 34 . Haftada annemlere gittim annem bu karnin ne dedi ne olmus dedim asagi dusmus dedi yok dedim anne sana oyle gelmistir yok dedi senin dogumun cok yakin daha neler dedim anne herhangi bi sknti yokki dedim .. iki gun oncesinde ben bi ruya gormustum doktorum nurlar icinde bana dogru geliodu ne oldu diodu diodum ki hocam benim hic sancim yokki dioduki gel disari cikalm sancin gelir ama doktrm cok nurlu gorunuodu. Annemden geldigim gece uyurken birdwen bi sicaklik hissettm uyandgmda sirilsiklamdim hemen wcye kostum su geliodu dedim heralde ben altima kacirdm ama durduramiodm bunun su oldgnu anladim kabullenmek istemedm esimi uyandrdm acayip biseyler oluyo dedim hemen hastaneye gidelm dedi dedimjki sabahi bekleyelm sabah kadar sizinti seklinde devam etti buna inanmak istemiodm doktruma gittik apartopar doktrm alttan muayene yapti ve ultrandb baktgnda gelen suyun dedi yatis yapilacak ertesi gun sezeryanla bebegi alicam dedi dunyam basima yikilmsti ne duzgun bi hazirlgm vardi nede buna hazir degildm cok erkendi ve sorunsz hamilelgm vardi yatisim oldu o gece berat gecesiydi dualar ettim ertesi gun geldiler dogumhaneye giderken hicbisey hissetmiodm dogumhanede belimden igneyi vurdu doktr ayaklarinizi hissediomsnz hanfendi dediginde kendiligmden uzandim hicbisey hissetmiodm doktor bes dakika sonra ebelere iki bucuk kg var ya dedigini duydum bebegimi gosterdgi anda agladim bebegim ciyak ciyak agliodu bal oglum dunyadaydi. Yukari cikardilar beni herkes bisey diodu arayanlar esim panik halinde herseyim eksik bebegim yanimda degil.. ertesi gunden itibaren hep ayaktaydm ne lohusaligimi yasayabildm ne bisey bebegim dort gun kuvezde kaldi herseyle ben ilgilendm dikislerimi sezeryani unutmustum ayaktaydm bebegimin gunde uc defa yanina gittm emzirmeye sutum yoktu ama iste bebegimi gormek bana yetiodu kucucuktu tutamiodm opup koklayamiodm ama onu gormek herseye degerdi.. suan 43 gunluk pasam. Yanimda lohusalgm hic iyi gecmedi hamileligimde oyle. Erken dogumun nedenini strese bagliyorum ben sizlere tavsiyem strese girmemeye calisin. Suan oglumu emziremiom duzgun bile babasiyla anlasamiorz bebek bakimi konusunda burnumdan gelior. Sadece oglum icin yasiyorum onun gozlerine bakinca huzur buluyorm..