Snmmutlu21 İyi akşamlar arkadaşlar. Tüp bebek tedavisi görmekteyim ve Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Akşam 22.00 da kullandığım iğneyi 23.30 da kullandım. Sorun olur mu? Bilgisi olan paylaşabilirse çok sevinirim.
Mormenekse Snmmutlu21 bende bazen kaçırıyordum. :) ama bişey olmuyo ama saatinde almak herzaman daha iyidiir allahım bebek nasip etsin insallah 🙏