Kızlar meraba bundan bi iki ay önce adetim gecikti 13 gün kadar ben geciktikten 7 gün sonra kanda gebelik testi yaptırdım ve değer 0 değil de 3.75 çıktı neden böyle çıkar bilgisi olan var mı acaba tamam hamile değildim onu anladım ama neden 0 sıfır çıkmadı acaba bilen biri yazabilir mi