Burcucelikkayaa Kızlar 19+2 deyiz 2 gündür çok az hissediyorum hareketlerini bugün neredeyse yok gibi doğru düzgün hissetmedim şuan zorluyorum ama tepki vermiyor bu durumda olan veya yaşayan var mı normal midir korktum biraz 😔
Sevilay80 Burcucelikkayaa korkma canım bende 19 da hissetmıstım az az doktor a soyledım bu zamanlar genelde uyurlarmıs sıkıntı yapma sımdı 21 haftalıgım daha cok hareketlendi korkma uyuyordur genelde
bebegim_28 Burcucelikkayaa 25 haftalık olana kadar düzensiz olurmuş hareketleri sonra düzene otururmuş öyle biliyorum 😊
Sevilay80 Burcucelikkayaa canım cıkolata ye ayaklarını uzat otur karnın la oyna bakalım tepki verecekmi 🙏ama korkma iyidir bebişin
YelizDurmus Burcucelikkayaa 2-3 günde birde verebilir sürekli ard arda da . Daha minnacık o zorlama inşallah ilerleyen haftalarda daha da hissedeceksin. 31. Haftadayım ve resmen parti var içerde 😂
Burcucelikkayaa Sevilay80 dün gece iyiydi maşallah ne tarafa yatsam o tarafa geliyordu gündüz çok hareketi yoktu bugün de biraz temizlik felan yaptım çok yoruldum acaba ondan mı dedim korktum biraz da inşallah uyuyordur minik kuşum 😔🤲🏻❤
Betuloz 25 haftalığım bende birgün çok hissedip 2 gün hiç hissedemiyorum doktor normal dedi 29 haftalığa kadar düzensiz olur dedi
Sevilay80 Burcucelikkayaa korkma canım korkma kanama sancı olmadıktan sonra doktor bana korkma dedı uyurlar mıs genelde 25 den sorna duzene binermıs hareketler
Lavinia__ Canom benim bebeğim 26.haftada düzene girdi çok yorulduğun zaman hareketsiz kalır ve bu haftalarda genellikle düzensiz olur uyurlar canını sıkma çikolata ye vişne suyu iç dinlen yorgunluğunu at soluna yat❤️ Bi bak bakalım
Burcucelikkayaa Lavinia__ kuzum çikolata yedim soğuk su içtim yattım şimdi bakalım inşallah hareketlenir teşkkür ederim ❤🤲🏻