Gaye Merhaba 14. Haftadayım,doktorum artık folik asiti bırakıp multivitamin ile devam etmemi söyledi ve decavit verdi fakat çok büyük hap yutma sorunum var öğürüyorum onun yerine siz ne kullanıyorsunuz ?
AybarsMomy Gaye 12.haftadan itibaren Vinalac kullanıyorum 33 haftalık olduk doğuma kadar devam edecekmişiz. Hiçbir yan etki yaşamadım şükür.🤲
nurglakays-95 Gaye 21+5 haftalığız elenetal kullanıyorum hamileliğim boyunca kullanacağımı söyledi doktorum şükür 🙏🏻 Hiçbir yan etkisini görmedim
Cerenssn Gaye ben sidefer diye bir toz kullaniyorum içeriğinde demir b12 kan folik asit kalsiyum hepsi var ve kullanımı çok güzel agıza dökülen bir toz limon aromalı ☺️
Arsu1661 Mom&vital plus kullanıyordum fakat son 4 gündür dehşet derece de kusmamı tetiklediği için bugün değişti decavit kullanıcam yarından itibaren umarım içebilirim ☹️
Mzyyny Bende decavit kullaniyordum canım yutamadığım için eritip içtim işkence gibiydi 🙄 şimdide ocean mummy kullanıyorum ☺
Oykukilinc Ocean mummy kullandım gayet memnunum decavit de kullandım fakat bende aşırı mide bulantısı yaptı içimi döndürüyordu şimdi de sağlık ocağına elevit yazdırdım biraz büyük bir hap bende içerken zorlaniyorum
Ipeku Oykukilinc cNm omu bulanti yapiyor ben onu kullaniyorm bulantilarim 30 hafta olmama ragmen gecmedi ya vitaminmi yaoiyor onu