Smskr0000 Merhaba kızlar çatlak olmaması için neler yapıyorsunuz kaçıncı haftanızda başladınız kullanmaya
Meriwa Smskr0000 canm öğrendiğim günden beri vücut nemlendirici kullanıyorum bişey almadım vücut yapınla alakalı çatlamıycaksan çatlamazsın çatlıycaksan da ne sürsen çatlıyosun doktorum bana bol bol nemlendir kaşınmaya başlarsa nemlendir demişti bide sadece karnına değil göğüs bacak basen baldırlarına falan genel sür kimisi kollarına da sürüyo gerildikçe kremlen fikrimce
Seymatolaman27 Smskr0000 ben tatlı badem yağı ve susam yağını karıştırdım çok güzel nemlendiriyor 30. Haftadayjm çatlağım yok kararan bölgelere de kuşburnu yağı sürüyorum ama kararmaya devam ediyor maalesef
Aykal Smskr0000 canım doktorum bana dediki ne kullanırsan kullan sadece %20 etki eder yapıyla alakalı anlayacağın eğer çatlayacağı varsa çatlar zaten ne sürersen sür
Efsunnaz Ben 12. Haftamdan itibaren organik hindistan cevizi yagi kullanıyorum. Yorumlara bakarak kullanmaya basladim cok fazla nemlendiriyor ve 2 gune yakin Devam diyor. Hem kokusu hemde nemliligin uzun sure kalmasi onemli benim icin 😊💐
Zcarkit Bol su içmek gerekiyor, ayrıca vücudunun her yerini iyi nemlendirmek şart. Genetik faktorleri de unutmayalım ne yaparsa yapsın catlagi olanlar var. İlk hamileligimde çatlak olmadı şükür. Bunda da olmaz umarım🤗
ozgeakdas Smskr0000 ben 14. Haftamda lierac kullanmaya başladım 30. Haftamdayım hiç çatlak yok şimdilik tabi su içmekte çok önemli bol bol su içiyorum