Fata2014 ben yaptırmadım canım. Doktorum 2’li tarama testini anlattı, genel olarak down sendromu ile ilgili bir tespit olduğunu söyledi, bu testin sonucundan çıkacak duruma herhangi bir müdahalede bulunamayız, genetik birşey sonuçta dedi. Ben de yaptırmadım, haftam gelince detaylıya girdim. Şükür bir sorun olmadı