Sblomr Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı balık çok yiyemedim dedim 31+5 im bu arada bana birşey önerir misiniz içim rahat değil dedim möllers önerdi bi sakıncası var mi kullanan var mi acaba
AysaRuzgar Sblomr ben değil ama oğluma kullanıyorum. 3,5 yaşında bayılıyor. En iyi balık yağı. Hem doktorum önerdi hem de eczacımız kesinlikle bunu kullanın demişti ☺️🌸
Neva76 Sblomr 5 yaşındaki kızım ve 38 haftalık hamile olan ben kullanıyorum 🥰 Doktorumun tavsiyesiyle Multivitamin Regenesis Max ve Möllers balık yağı kullandım hamileliğin başından beri 😌
Fuliaa90 Sblomr yarin yazim size cunku esim bittigi icin eczaneye siparis vermisti yarin alacak . Banada bu omega 3 kan ilaci ve d vitsmini verdi