Mervecik95 Gebelikle birlikte koltuk altı ve bikini bölgesinde kararmalar olmaya başladı mı siz de de ? Bi çözümünüz var mı kesin işe yarıyor dediğiniz bitkisel şeyler yada kullandığınız kremler felan ? Özellikle sinozun beyazlatıcı kremi işe yarıyor mu?
buseyusuf27 Mervecik95 benimde kararma basladı yavastan 😒 bence bır ıse yaramwz suan sursekte anca dogumdan sonra caresi olur gibime gelıyor cunku doguma kdr dha cok kararcak snrm
Serifeisitmir Mervecik95 instagramda güzellik tutkusu diye bir sayfa var ben oranın leke kremini kullanıyorum memnunum hamilelikte kullanılabiliyor beyazlatıcı kremide var bir sorun isterseniz ürünleri güzel
Zeynepkrt Mervecik95 Hiçbirsey kullanmanıza gerek yok ilk kızımda da hamile kaldıgım gibi kararmaya basladım doğum sonrası aynı hızla acılmaya basladı tüm vucüdum hormanal bir denge bu doğum sonrası acılacaktır birşey kullanmanıza gerek yok❤️
Ozgeeeozge Mervecik95 Evet özellikle koltuk alti çok rahatsız edici ama doğumdan sonra kendiliğinden geçiyor diyor herkes bakalım ben ekstra bisey yapmıyorum duan bekleyeceğim
Denizler Mervecik95 evet bende şimdi post acıcaktım burda gördüm benim de koltuk altımda genetal bölgede kararmalar çok oldu psikolojim bozuldu resmen 😂😂