Hamilelikte kullandiginiz ilaclar kilo aldirdi mi size. Daha önce düşuk yaptim ben 2 kez . Doktor da oksapar igne,coraspirin ve progestan verdi. Bunun disinde folik asit ve levotiron iciyorum. Ve daha 8+2 hamileyim 4 kilo aldim. Zaten kilom vardi. Hamilelikten once verdim kendim. Simdi verdklerimide aldim. Sizin kullandiginiz ilaclarda size kilo yaptı mı?