Merhaba hanımlar hayırlı kandiller🙏
- Gebeliğim ilki düşükle sonuçlanmıştı malesef.. bir türlü şu gebelik hesaplamayı anlayamadım herkes farklı söylüyor kimisi adetin ilk günü kimisi son günü diyerek hastanaye gittim ilk gününe göre 7 haftalık hamile gözüküyordum ama kese 6 hafta ile uyumluydu tecrübeli anneler bu konuda yardımcı olurmusunuz☺️☺️