Şuan 35+3 deyim 34 de gittim kontrole bebeğim 3068 grmdı doktor bebek iri fazla bekletemem dedi zaten de nts de hafif sancılarım çıktı iki gündür ara ara kasıklarımda sancı oluyo adet ağrısı gibi bi ağrı var karnımda ellerim ayaklarm normalde şişti zaten ama bugun iyice arttı karnım çok sertleşiyor yürüdükçe kasıklarıma doğru iniyo sanki acaba bunlar doğum belirtilerimi hastaneler kapalı şuanda polikliniğe gidemiyormda bilgisi olanlar yazabilir mi