Merhaba kızlar. Benim Fruktoz İntoleransı diye bir hastalığım var. Kısaca anlatmam gerekirse annem ek gıdaya başladığında ortaya çıkan şeker yiyememe hastalığım var. Hiç bir şekilde tatlı ve şeker tüketemiyorum. Merak ettiğim benim gibi sıkıntılı bir hastalığı olan var mı ? Bu süreçte hamilelikleriniz nasıl geçiyor merak ediyorum ?